Gå til innhold

dere som har hatt en SA...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor langt var dere på vei og når ble dere gravide igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

/ uker på vei, ble gravid igjen 2 mnd etterpå, men mistet den og.

Skrevet

8 uker på vei.. fikk beskjed om å vente en til to sykluser, for å minske faren for å miste igjen, vi ventet en også satt den på andre :)

Skrevet

og når satt spiren seg fast.?

*dytter*

Skrevet

Er bare 3 uker siden utskrapning, så det er det ingen som vet...

Skrevet

når dere har hatt en tidlig SA, hvordan merker dere forskjell på det og vanlig mens? Hvis dere ikke da vet at dere har testet positivt.

Skrevet

Jeg hadde testet positivt uka før, og skjønte fort at det ikke kom til å gå da jeg begynte å blø, men var på to ul da, en for å få bekrefta at det var dødt,og en etterpå for å sjekke at alt var kommet ut..

ett par mnd før hadde jeg en veldig rar mens, som kom å gi over lang tid, dør den "exploderte"i en voldsom blødning, den gang testet jeg ikke,men da venninna mi erfarte det samme,og hun testet.. så skjønte jeg at jeg nok hadde mistet da også, men det vet jeg jo ikke, men jeg har en SA på papiret da...

Skrevet

jeg testa positivt på to tester(en digital og en "vanlig") på fredagen. Begynnte å spotte litt på søndagen og på mandagen da jeg sto opp silte det blod.Var uvanlig med måten de blødde på og det var sånne klomper i..noe som ikke er normalt for meg.. var bare ca 6 uker jeg da..men sårt er det jo uansett,men glad det skjedde nå og ikke om fks. 4 uker..var til legen og fikk bekrefta..

Skrevet

* 9 uker på vei første gang jeg var gravid, og hadde en SA.

*Ble gravid 5 uker etter , og da gikk det bra. (gutt 5 1/2 år nå)

* Fikk så min andre sønn 3 1/2 år nå (på første forsøk)

* Ble så gravid igjen(på første forsøk), men hadde en MA i 12 uke

- 9 uker etter MAen ble jeg gravid igjen...fikk ikke menstruasjonen tilbake en gang før jeg ble gravid igjen. Og dette er min datter på 14 mndr.

Har altså blitt gravid fem ganger, og alle ved første forsøk. Men to av de mistet vi som sagt

Skrevet

8 uker på vei. Ble gravid på nytt etter 2 mnd. Mistet igjen da jeg var 8 uker på vei. Ble på nytt gravid etter 2 mnd og da gikk det bra

Skrevet

SA i uke 7, ble gravid igjen etter 5 mnd, mista da i MA uke 14 ( ikke utvilka etter ca uke10), og så tok forholdet slutt det også...så gikk det 2år og jeg traff samboeren...fikk 2 jenter med ham og har nå 3 friske fine unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...