Gå til innhold

Snuppa mi overnatter hos far i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og jeg er så trist!!! Hun er 1 år. Det er første gangen og jeg er helt knust.. Vet jo at det sikkert er værst for meg..jenta sovnet som hun pleier her hjemme. Men tenk om hun blir redd når hun våkner da? Tenk om hun ikke roer seg for hun vil ha mammaen sin, og så skjønner hun ikke hvorfor mamma ikke er der!!?

Vil ikke at jenta mi skal være redd.. Og hun ville ikke ha så mye pupp til kvelds heller, tenk om hun våkner og er "sulten"..og ikke vil ha melk fra tutkopp?!

Hun kjenner pappa godt da, vi har hatt en langsom men rutinepreget samværsordning, så hun har vært sammen med pappa siden hun ble født og er trygg på han.

Blir så rart å legge seg uten å gi henne en nuss og hviske at jeg er glad i henne. Og når jeg våkner i natt og lytter etter pusten hennes så er den ikke der.. Huff, jeg håper ikke jeg våkner før i morgen så slipper jeg å ligge å gruble i natt! Håper hun også sover godt i natt.. at hun roer seg når hun våkner til, og at hun våkner glad og uthvilt i morgen tidlig:)

Savner den lille engelen min!! SUkk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slapp av! rod deg ned og prøv og tenk på noe annet.

du får ikke gjort noe fra eller til nå. du må bare stole på at om ting går dårlig hos far så ringer han til deg. noe han sikkert gjør :-)

Skrevet

Eller drikk en flakse rødvin=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...