frøken blå Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hva minner har du om påsken fra barndommen?
tobarnsmamma2 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 påskeegg med masse godteri! og være med familien på barndomsstedet til pappa:)
hit og dit Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Me var alltid hos mormor i påska, og eit par ganger på fjellet. Då eg var lita så var alltid påsken kos. No har den derimot blitt deilige dager der eg ikkje skal på skulen og kan lese og ta igjen skulestoff.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Kos kos kos nesten like kos som jul! Være sammen med familien, gå på ski, sitte i solveggen, spise masse god mat, se gode filmer osv.. Vi har også vært ved sjøen noen år, vært like koselig det også når påsken har vært sein har jeg pleid å ta mitt første bad i sjøen i påskeuken hehe..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Påsken for meg nå er fri og ikke stress. Gjerne gå en tur om det er fint vær. Da jeg var liten var det annenhver påske mamma/pappa. Med mamma ofte hytte på fjellet. Med pappa bypåske med gurer i by og skog:)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Barrnetv om morgenen og at vi måtte lete etter påskeegget vårt. Mor og far ga oss små hint og vi lette huset rundt etter et egg med litt godteri i . Ellers så er påsken bare noen ekstra dager fri, har aldri brukt å være på påsketur men nyter dagene hjemme.
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Fri fra skole/jobb samvær med familien grille pølse i fjæra masse kvikk lunch og kakao skitur med strålende sol (i for små skisko) pappa bygger sofa av snøen på påskefjellet påskenøtter, brettspill, yatzy, spille kort påske-egg med masse godis
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Påskehare av sjokolade på badegulvet med varmekabler
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 har ingen gode relasjoner til påsken men skal prøve å lage nye tradisjoner. er vokst opp i en katolsk familie der de tar alt høytidelig og sånt orker jeg ikke :s
hårsår Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Hmm..mimre, mimre... Vi pleide å være hos farmoren min hele påsken, og derfra tok vi snøscooter 4 km opp i fjellet til hytta vår. Der hadde vi alltid knallgod mat og godteri. Vi gikk på ski i løyper rundt hele hytta, og når vi ville ha en knallgod middag og litt "sivilisasjon" kjørte vi ned til farmor og fikk middag! Det samme gjorde vi i jula. Fantastiske barneminner =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå