Gå til innhold

=O Hehehehe....

Silja FullFres McQueen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstefrøkna på snart ni sitter og ser Cæsar.. Så sier hun;

"Juni og Viggo ska kliiin no. Kanskje dæm ska ha onga å? Men da må dæm pul først!!"

Hehehehe... Jeg greier ikke annet enn å le...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre:-O Hvor gammel er jenta sa du? Og du L E R? Litt av ei mor.

Skrevet

Dust Haldis... Hehehe...

Hun ble rimelig flau etterpå da, da hun skjønte hva hun hadde sagt.. Hehe...

Skrevet

Jaja, ho har tydligvis skjønt at det blir barn av sånt da! Det er mer enn hva mange her inne skjønner, hehehehehe :-D

Skrevet

hehehhe, frittalende frøken :-p

Skrevet

Hehehehehe, bra point Haldis.. ;)

Skrevet

Jajaja, jeg ække så dum se!

Skrevet

Sikker...?

Skrevet

ØØh, ja?

Skrevet
:) Ha ha. Ja, man vet det jo i den alderen, men ikke alle som forteller sin mor det da. ha ha.
Skrevet

Hahahaha......tror snuppa var på samme alder når hun plutselig sa "mamma, har du pult? Æ vet at du må ha pult 3 ganga." Ehhhh........ble helt satt ut jeg, hehe...

Skrevet

Hahaha, så bra *JoSo*

Husker jeg ble litt "mobba" da jeg var liten, for foreldrene mine hadde jo knulla 3 ganger, mens mange av de andre foreldra bare to!! :-D

Skrevet

Hehehehe......når mamma ble gravid med lillesøstra mi var jeg 10 år, og mamma 33. Husker jeg var dritflau over at de gamle foreldrene mine dreiv å pulte, var jo ingen av venninnene mine som skulle få småsøsken, og dermed hadde de nok sluttet å pule også. Syns det var sååå pinlig, hehe... ;o)

Skrevet

hehehehe bra kommentar:) Jeg har også pula hele 3 ganger:)

Skrevet

Hehehehehehe :-D

Skrevet

Jeg har pult bare to ganger jeg, og nu er jeg ferdig med pulinga.

=D

Skrevet

Ja jeg er også ferdig, begynner å bli for gammel, og dessuten er det jo et forferdelig svineri! ;o)

Skrevet

så morsomt:o)

Da søstra mi lå i magen til mamma så var jeg 12 år og mamma 32. Jeg turte ikke si det til vennene mine at jeg skulle få ei søster eller en bror, for da ville jo alle vite at de hadde sex.. dritflaut!

husker jeg mumla det for bestevenninna mi da vi gikk i fra skolen ei gang, så gikk jeg hjem så fort jeg kunne så hun ikke skulle stille spørsmål:o)

Skrevet

Haha....skrev feil, det er jo HAN som er for gammel, han er hele 34 år, gamlingen! *knis*

Skrevet

hahaha...guttungen på snart 10 år sier at det er bare klining og puling med denne cæsargjengen..rimelig fritt-talende han også :-DDD

Husker selv da jeg var 11år at det var FRYKTELIG flaut at foreldra mine hadde pult 4 ganger!! Mens venninne mine sine foreldre bare hadde gjort det svineriet 2 ganger! :-DDDD

Skrevet

Burde vel egentlig finne oss noen yngre og sprekere vi nå. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...