Gå til innhold

Min bestefar døde i natt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

de ringte fra sykehjemmet i 6 tiden i går og sa at nå var han veldig dårlig, pusten hans var dårlig også :( jeg og mamma lurte på om vi skulle reise ned eller ikke( for dere som har lest tidligere så har han sagt at han ikke vil ha oss der), og de sykepleierne sa at han ikke var bevist, men at han kansje ville reagere på stemmen vår eller at vi bare var der... jeg var helt fra meg.... så jeg bestemte det at jeg ville inn til han litt for og prate litt med han, stryke på han osv... det gjorde meg godt trort jeg... satt der i over en time og pratet om tiden før og sa at han nå skulle få endelig slippe smerter og alt det vonde :( det var tøft.... jeg dro derfra i 12 tiden.. de hadde en fast sykepleier på vakt der inne, jeg ville ikke at han skulle være alene.... klokka 05.15 ringer de for og fortelle at han er død.... mamma ringer meg, min verden raser sammen... min gode, herlige bestefar igjennom alle disse år, borte? nei nei.... jeg har vist dette lenge, men selvom jeg trodde jeg var så forbrdt, så går det ikke ann og forbrede seg til noe sånt... ikke i det heletatt..... dette er ikke lett :(

sønnen min kom inn til meg på morran i dag og lurte på om jeg var lei meg, jeg svarte ja... så spør han, mamma har du slått det da? uff han skjønner jo ikke dette.... prøvde og fortelle han at oldefar er død og at han skal ned i jorda for og hvile kroppen sin siden han har vært så syk:(

vi skulle egentlig reise en tur på hyytta i påsken, men istedet må vi i begravelse... jeg vil ikke det jeg :( jeg vil bare ha han tilbake, vil ikke at han skal dø.... han lovet meg når jeg var liten at han skulle leve for meg :(

jeg kan med hånda på hjerte si at jeg hater denne kreften som tar liv av så mange, den tok livet av verdens beste bestefar... F***

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer så mye!

*Klem*

Skrevet

Stor klem til deg...... kreften er så urettferdig:(

Skrevet

Så trist å lese :(

Klem fra

Skrevet

Hoff!!! Så trist!!!!

Stor klem til deg og dine!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Så trist!:-(

Gir deg en stor og god klem, og sender mine kondolanser!

Skrevet

kondolerer tone.. har tenkt litt på deg men du er ikke på msn? Sender deg mange varme tanker og klemmer !! Den kreften er ikke god nei, har tatt livet av 4 av mine nærmeste .. sukk :/

Skrevet

Kondolerer........trist når noen forlater oss for vi har aldri noen å miste...

Trøsteklemmer sendes

Skrevet

Klem.

Vet hvordan dette er.

Min bestefar døde i påska ifjor, utrolig tøft.

Kondolerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...