Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Altså jenta mi på 11mnd spiser på mye rart men er litt sær på enkelte ting. Det vil siat jeg liker ikke at hun skal spise på fjernkontrollen. Liker ikke at hun har denimunnen og trykker(er redd for stråling og sånn) Liker heller ikke tanken på alle de fingrene som har tastet på den. folk synes jeg virker litt hysterisk for det,men sorry liker det bare ikke. er det så ille som jeg skalha det til eller lar dere barna spise på det meste(tenker også det samme om mobil)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hehe ... jeg er reddere for tingen enn for ungen! Jeg tror ikke minien her (snart 8 mnd) vil ta skade av å spise verken på telefonen min eller fjernkontrollen ... men jeg er nokså sikker på at begge de to vil ta skade av alt sikkelet til lille.
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Du er nok litt hysterisk. Og ikke minst kommer du til å lage et vannvittig arbeid for deg selv om du skal hindre henne i å spise på ting. La nå ungen være unge og smake, det er jo slik hun lærer. ...bare godt ment, altså...
ifie Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Om hun ikke spiser på fjernkontrollen så finner hun nok noe annet -langt mer bakteriebefengt! Jeg nekter gutten min å tygge på vognhjulene...
Love my kidz Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Du har rett i at fjernkontroller er fryktelig bakterieinfisert, det samme gjelder mobiler f.eks. Jeg lar heller ikke gutten min holde på med de, men mest fordi de blir jo ødelagt av siklet ;-)
Nusse_83 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 jenta mi får heller ikke lov til å spise på kontroller eller tlf
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Jeg tenker ikke så mye på at det er skittent, men jeg prøver å lære minsten her at han ikke skal putte fjernkontroller og mobiler i munnen, pga at det kan jo bli ødelagt av spyttet..
Impulsiw Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 En veldig grei å ha er at barna ikke får lov å leke med/tygge på osv... ting som de ikke får lov til å leke med når de blir eldre. Det kommer den dagen da du tar fra ungene fjernkontrollen og mobilen din... Da forstår jo ikke barnet hvorfor det plutselig ikke er lov å leke med det lenger... og det er jo logikk i det )
ennaH Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Jeg tenker at jo mer bakterier og virus, desto sterkere immunforsvar. Så her lar jeg ungene i barnehagen til storebror virkelig nikose henne i ansiktet, selv om snørra renner. Det har jeg tenkt siden hun runda to måneder. For min del må babyen min gjerne spise på fjernkontrollen og mobiltelefonen og andre ting. Jeg setter grensa ved penger (ekstremt bakteriebefengt!), bæsj og annet i liknende kategori.
Cnath Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Du har litt rett. Det med at penger er det skitneste vi omgir oss med, er visstnok en myte. Det verste er mobilen. Og hvis man tenker seg om, virker det logisk at den er temmelig vemmelig: Hvor ofte vasker man mobilen sin? Hvor ofte bruker man den med gullende rene hender? Og hvor ofte sørger man for at den kun ligger på rene bord og i rene vesker og lommer? Fjernkontrollen har jeg tørka litt av, så får ungene gnage litt på den. Men mobilen kommer de ikke i nærheten av!
En liten mamma Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Signerer denne! Tingene tar mer skade enn barnet, derfor er slike ting off limits hjemme hos oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå