Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Var i et bryllup for noen helger siden. Det ble skikkelig go gang fiskestang, og jeg ble rimelig godt i gassen selv.(alkohol) Var idag på lunsj hos en venninne og da sa hun at de folka ikke hadde endret seg på 10 år. På festen hadde de gått i grupper på toalettet og sniffet kokain. Sikkert andre ting og for alt jeg vet. Ute røykte de visst hasj. Dette er folk som nærmer seg 40årå som er etablerte og har barn. Jeg la ikke merke til dette jeg, har selv aldri prøvd noe narkotika og tenkte heller ikke på at det skulle være fri flyt der. Denne venninnen min var endel av dette miljøet for 10 år siden, derfor var hun forbauset siden mange fortsatt drev på. Spm mitt er om kokain kan øke sexlysten eller noe i den duren. Mannen min ble pluyselig så yr der nemlig. Noe han ikke pleier å bli av alkohol, det har som regel motsatt virkning. Så da måtte vi ha oss en runde på toa. på festen, holdt på 1 time når vi kom hjem. Samt neste morgen. Var helt i himmelen jeg, da dette ikke er vanlig. Tenkte jo aldri at det skulle være en annen grunn til dette enn at han ble litt extra yr på meg siden jeg var sexy kledd osv. ( han hadde drukket mye sprit, absint osv også, og dette er noe han vanligvis holder seg unna) Ikke før idag når venninna mi fortalte at mange hadde brukt kokain der. Jeg gikk jo ikke og holdt mannen min i hånden hele tiden heller, så jeg har ingen peil.. Ikke vil jeg spør ham heller, for da klikker jeg i vinkel hvis det viser seg å være tilfelle. Og han kommer til å bli dritsur på meg hvis det ikke er tilfelle og kommer til å si at jeg ikke stoler på han osv.. Han vanket i dette miljøet for 10 år siden, sluttet og røyke hasj da vi ble sammen da jeg satte foten ned. hmm.. vet ikke hva jeg vil med dette innlegget egentlig. måtte bare få noen tanker ned. Plutselig begynte hjernen å spinne og spinne... kommer ikke til å si noe til ham, bare ha tankene mine i fred. Er jo mulig at han ikke inntok noen stoffer, og jeg stoler jo egentlig veldig på han. Men tankene klarer jeg ikke styre akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Tror han tok jeg seg en stripe eller to.. Eller tre.. Eller fire..
Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Tegn på bruk av kokain: Følelse av økt energi Større oppmerksomhet og våkenhet Høy puls, høyt blodtrykk, hjerterytmeforstyrrelser Utvidete pupiller Kramper, muskelskjelving og økt kroppstemperatur Engstelse med panikkfølelse I sjeldne tilfeller kan man utvikle hallusinasjoner og akutt psykose (sinnsforvirring) ___Økt sexlyst og forlenget orgasme, men impotens etter gjentatt bruk___
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 så med andre ord - hvis jeg vil at sexlivet skal fortsette på den måten der så bør jeg oppfordre til noen striper kokain i dann og vann? Hmm..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 jeg var jo så bedugget selv at jeg ikke la merke til noen av de tingene der.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Kokain brytes hurtig ned i organismen. Etter få døgn vil det ikke finnes spor av stoffet i urinen. Selv i små doser, gir kokain en intens virkning -ledsaget av en følelse av økt energi, våkenhet og større oppmerksomhet. Behovet for mat og for søvn reduseres sterkt. Større doser gir brukeren en følelse av å være svært ovenpå, men kan også føre til en bisarr og voldelig adferd. De fysiske symptomer viser seg ved raskere puls, økt blodtrykk, raskere respirasjon, utvidelse av pupillene, muskelskjelving og økt kroppstemperatur. Brukeren kan bli rastløs, opphisset og ekstremt engstelig med panikkfølelse. I sjeldne tilfeller kan det utvikle seg hallusinasjoner og psykotiske symptomer. http://www.noabuse.no/ru/kokain.htm
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Ja, det tror jeg han har! Han visste sikkert at du ikke har peiling, derfor turde han. Og jeg er ganske sikker på at han fremdeles røyker. Har kjent mange menn (og damer) som liker å røyke, og hvis de blir sammen med en prippen dame som nekter dem å fortsette, så sier de selvfølgelig at de er sluttet, men jeg kan love deg at de tar seg en fyrings i ny og ne likevel. SÅ mye makt må du ikke tro du har, hehe...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 yeah right. Skrevet av en innbakt hasjrøyker gjetter jeg
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Skrevet av en som har peiling og ikke er en naiv prippen stakkar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå