* mamma til 2 prinser* Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hei! Jeg lurer på om noen har noen gode tips, til sider på nettet der du kan handle barneklær/sko etc...? Alle må gjerne skrive ned i denne tråden, hvis de vet om en side..Finnes så mange steder der ute,både på norsk og andre land. Hvis nettsiden er dansk f.eks,hadde det vært fint om innlegger skriver om det er grense på toll!sISIDEN KAN OGSÅ BESKRIVES HVIS MULIG!Hva fås kjøpt,prisnivå o.l...Hadde vært artig å prøvd å få til en tråd der alle nettsteder kan være samlet;)) man kommer jo over så mye både her og der:)) *TAKKER FOR ALLE INNSPILL*
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 cottonchild.no Økologisk, merket med eu blomst, mye for atopikere ol. Fikk pakke derfra i dag.. gikk veldig raskt (3 dager fra jeg bestilte til jeg hadde pakken). Myke gode plagg. hm.com ellos.no laredoute.no
mammamamut Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 www.younglkids.no - har mye forskjellge type klær og merker. Endel kjente danske og andre mer sjeldne merker. Har også et lite utvalg økologiske klær.
bobbi :-) Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Handler mye hos kidsfashion.no. Finner mye fint til gutten min der.
Chiabatta Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Det var en laaaaang liste på et innlegg om dette i går.
line_n & sara Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 http://www.mammamya.no og http://www.engulknapp.no -kult design til babyene! litt høyt prisnivå, men du får noe ikke alle andre har, og de har salg i ny og ne! veldig rask levering!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Jeg elsker å handle fra denne danske butikken www.prinsessebutikken.dk. Stort utvalg, super service og ingen toll:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå