vikke_ Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Er i dag 7+0 og merker kvalmen utrolig godt. er dette normalt så tidlig i svangerskapet? Håper noen kan dele sine erfaringer med meg. dette blir min første
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har vært sykemeldt i nesten to uker allerede pga hypermesis,, er i uke syv. E helt ødelagt om dagen jeg håper det slipper når jeg bikker uke 14 (gjorde nemlig det sist)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Er 5+2 ca idag.og merke ikkje so mykje til kvalme enda..Kanskje litt uggen,ikkje godt å sei... Kjem da,so kjem da vel sånn "pang" plutselig;-)uff,jaja...
Tvilling79 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg er 7+0 i dag jeg også og er kvalm..hele dagen! kaster ikke opp enda, og det eneste som holder meg på beina er å spise ofte.. men har forstoppelse også, og det gjør at jeg er oppblåst og enda mer uggen:( vurderer sykmelding, håpr jeg får det av legen!! god bedring til deg!
AlmaN Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 7+3 og veldig kvalm siste dagene! Har ikke kasta opp men forstoppelsen har økt på og tror det gjør sitt. Leste et annet sted her at kvalmen ofte avtar i uke 9, håper på det!
Daisy :) Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Ja håper virkelig at det akn avta i uke 9, huff dette er første gang siden søndag jeg gjør noe annet enn å ligge rett ut å spy.
adore Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Hei :-) Jeg er i slutten av uke 8 og begynte med kvalme denne uka. Var ikke kvalm i det hele tatt første gang, så dette er uvant. Heldigvis ikke så kvalm at jeg spyr, men det kan jo bli verre..uff, dette er ikke noe gøy. Men vi får holde ut jenter :-) Det er snart over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå