Gå til innhold

Noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan man bruke Trinn 1 ?(middag og grøt for 4 måneder) Virker som det er trinn 2 lillegutt blir så sinnsykt forstoppa av! Han tålte jo ikke NAN 2 før han var 6 måneder heller! Kan ikke fortsette å gi klyster! (eneste som hjelper) Lurer på om jeg bare må gi han trinn 1! Men det må jo bli lite vitaminer til en på snart 7 måneder!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med helsestasjonen, de har nok noen tips og/eller formeninger til deg:)

Skrevet

Hs var ikke helt sikker:/

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg ville ha tatt kontakt med sykehuset...virker som gutten din reagerer på veldig mye.

Skrevet

Ja han gjør det! Men litt drøyt å kontakte sykehuset for at han får vondt i magen av noe mat! Lurte bare på om noen viste det med trinnene! kanskje han henger litt etter siden han ble født fortidlig

Skrevet

Jeg synes du skal ta kontakt med lege, det er heilt feil om du gir et lite barn klyster. Trolig reagerer han på noe. Jeg ville ikke nølt med å ta kontakt med lege. Og i mellomtiden gir du han mat han tåler.

Skrevet

Ja jeg får ringe i morgen!

Skrevet

Er vel ikke drøyt å ta kontakt med sykehuset for det. Er nesten helt helt sikker på at de får mange henvendelser som er mye mindre alvorlige. Evt kan du jo gå til fast legen din.Eller ringe leverandøren av maten dere bruker

Skrevet

Må legge til at jeg ikke har som vane å gi klyster! Han har fått en halv dose 3 ganger til sammen, altså 2 ml! Er først nå de siste dagene han har pressa,hyla og pressa! Jeg syntes så innmari syns på lillegutt! og han ble enorm letta da jan fikk det ut! Steinhardt stakkar! Er ikke noe fan av å gi kyster i hytt og pine! Da gir jeg heller trinn 1 en stund til! er bare litt redd for at det blir forlite vitaminer og variasjon! Men nå kan jeg jo ikke vite sikkert om det er den maten som er grunnen heller! Mener bare at han kanskje ble litt verre da vi begynte med 6 mndrs grøt! Men kan være tilfelidig! Får ta kontakt med lege i morgen! De må vel vite noe om dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...