Bolla med lille nurket. Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Fant litt "rødlig" utflod i trusa ved dobesøk og det kom bittelitt på papiret.Har ikke vondt eller kjenner noe ubehag.Hva kan det bety?
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Dette var noe av det som sto på et nyhetsbrev jeg fikk fra Pamoers i dag! Tegn på for tidlig fødsel TIDLIG FØDSEL? Iblant skjer det at barnet i magen bestemmer seg for å gjøre entré flere uker før beregnet termin. De fleste kvinner opplever kynnere de siste ukene av graviditeten. Den typen "veer" er en trening av livmoren, og gjør ikke vondt. De kommer uregelmessig og forsvinner raskt. Det er helt normalt. Ekte veer derimot, kommer mer og mer regelmessig, blir stadig sterkere, er smertefulle og kommer tettere og tettere. Hvis du tror at du er i ferd med å føde for tidlig, kan du ha ett eller flere av følgende symptomer: -Menstruasjonslignende smerter og kramper -Press og smerte i lysken, lårene eller i nedre delen av ryggen -Økt utflod, rosa- eller brunfarget utflod eller småblødninger Ring umiddelbart til jordmoren din eller fødeavdelingen for å sjekke at alt er som det skal være.
Bolla med lille nurket. Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Ser det litt ann,kjenner jo liv.Og virker litt panisk å ringe føden for 2 ml med rødlig utflod.Er alene med sønnen min da pappa er vekkreist.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Klart, jeg bare kopierte det som stod der...
Bolla med lille nurket. Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 Kjempegla for respons. :-))
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Hadde kommet meg til legen i en fei !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå