michelle **venter gullgutt** Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hvor lang tid tar det fra man har søkt på trygdekontoret til de setter det inn på kontoen... Jeg søkte for ca 2 uker siden, og orker nesten ikke å vente lenger... hehe
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 skal ikke ta så mye lenger tid da... du kan jo ringe å spørre, skyld på at du har bestilt barnevogn som du må betale eller noe, så du ikke virker "grisk" .. hehe.. ;-p
michelle **venter gullgutt** Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Det var en god idè... hehe jeg får ringe i morgen... takk for svar
Mini nr 2 i mars Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Det er veldig ulikt fra sted til sted!!! Har hørt noen får de i løpet av 3-4 dager, men selv var jeg nedom NAV igår og spurte. Jeg søkte for 4 uker siden, og fikk beskjed om at søknaden var til behandling. Hun mente at dersom jeg ikke hadde fått pengene til slutten av måneden, så måtte jeg komme ned å etterlyse pengene! Utålmodig jeg og, men må visst fint bare finne meg i å vente!
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Kommer jo litt ann på når du har termin også da tror ikke de utbetaler den før etter 29 uker eller noe..
snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 de starter å betale ut fra uke 26 men er nok ikke dumt å skylde på barnevogn eller noe slikt..
Sikkertforgammel Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Her tar det mindre enn en uke fra man søker til man får pengene på konto, fikk jeg vite da jeg ringte Nav i dag (Harstad)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå