Gå til innhold

HUSK Å KNIP JENTER.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere alikevell sitter her å skriver så ta i å knip litt også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kniper ikke før etter fødsel gitt.. Jeg hadde sterke knipemuskler, så fødselen ble vanskelig pga det. Så fikk beskjed av overlege og jordmor sist og vente med å knipe til etter fødsel.

Skrevet

Så bra at du minner oss på det! Knipe, knipe, knipe..

Skrevet

hvordan kniper dere????

skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det jeg!!!!

Skrevet

hahaha takk for påminnelsen!

Man kniper nesten som man gjør når man må tisse og holder seg. Jeg husker det var vanskelig i begynnelsen og skjønte ikke helt hva jeg knep og ikke hahaha. Men etter hvert som jeg ble sterkere kjenner jeg bedre hva som er "riktig" kniping. Det kjennes litt ut som om man trekker opp urinrøret kanskje? Noen som kan forklare bedre?

Skrevet

når du kniper av "strålen" mens du tisser og holder litt vet du at du kniper riktig ;)

Skrevet

tenk at du skal kutte tissestrålen. kjennes ut som du heiser opp bekkengulvet:) leste i en gammel bok fra 80-tallet at man skulle stramme muskulaturen fra framre del av musa til rompehullet (sorry språket) og se for seg at man heiste opp alt - stram gradvis, fra "etasje til etasje". Så før i tiden var musa som en heis:D

man skal vel helst holde i 10sek, men da får jeg helt noia, synes liksom ikke det er så godt å stramme. så holder så lenge jeg klarer, og tar heller noen ekstra runder. Nå høres det vel ut som jeg er kjempe flink til å gjøre øvelsene, men nei:P gjør det når jeg kommer på det..litt for sjeldent sikkert.

Skrevet

Eg fekk dette tipsen ein gong: Tenk deg at du skal suge i deg ein lang spaghetti der nede..hehe ;-) Når eg tenker på det, kjenner eg at eg får til å knipe både nederst og litt oppover i musklaturen :-D

Så her er det berre å slurpe spaghetti, jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...