polarn & pyrene Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Sitter her og lurer på om jeg skal bestille time eller ikke. Jeg syntes det ser morsomt ut med de bildene og videoen, men man får jo se alt og jeg vil jo gjerne ha litt å glede meg til fødsel også. Hva sier dere, ja eller nei? jeg kommer til å telle opp ja og nei og se hva jeg gjør.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Anbefales på det sterkeste!! Er så utrolig å få se den lille i magen=)
Hera83 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg sier nei. Vil heller se babyen når h*n kommer ut. Får se altfor mye på 3d, syns jeg!
Nanna:-D Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Satt jeg deg i ett dillemma nå.... hehe.... Det må vel bli ett ja fra meg. Har du ringt han eller?? Vis du går inn på www.ultralydklinikken.no så er det sia hannes...
polarn & pyrene Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 Har ikke ringt ennå nei. Jeg er så i tvil på hva jeg skal gjøre så jeg skal høre med mannen etterpå hva han sier.
Nanna:-D Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Dette sto på sia til der jeg var, ang når man skal ta det sea vi preka om det i stad... Fra uke 22 begynner fosteret å danne underhudsfett og ansiktet ser mer og mer ”menneskelig” ut. Vi anbefaler å utføre 3D omkring uke 28, men det er mulig å oppnå gode ansiktsbilder inntil uke 34. Etter dette begynner barnet å bli så stort og mengden fostervann mindre, slik at ansiktet ikke synes like godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå