Gå til innhold

redd


ennah1984

Anbefalte innlegg

hadde brun utflod i helgen,var til legen på mandag. ble sendt på sykehuset til haste ul. legen vet ikke hva han så, usikker på om d var en klump eller en fostersekk. hadde sa i desember, så derfor ekstra nervøs. tok også hsg prøve, men de kunne ikke si noe mer sikkert ut av den heller. :( skal til ny ul å ta ny hsg på fredag morgen.

 

noen som har opplevd lidnende??

 

har ikke mye smerter og har kunn brun utflod. har hatt litt blod,men lyst blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde SA i januar og har nå blitt gravid igjen heldigvis, og jeg er dritredd...vær gang jeg går på do er jeg redd for og oppdage blod i trusen...

 

Jeg hadde ingen smerter når jeg mistet sist og det begynte med brun utflod og så blev det mer og mer rent friskt blod, som ved mens.

Jeg har lest at så lenge det ikke er rent og friskt blod og like mye som vanlig mens så er det lite sjanse for at det er SA.

 

Håper det går bra med deg...skjønner hvordan du føler nå.

 

Skal tenke gode tanker for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du ikke? rakk å ha 2 jeg. viss alt går bra har jeg termin 4nov.:)

 

er d første?? gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men jeg blødde i nesten 3 uker og så gikk det 3 uker før jeg testet pos på EL-testen...

Skulle egentlig hatt termin 1 Sep.

 

Jeg er 26 år og har en datter, Emma 3 år, fra før. Hun gleder seg veldig til å bli storesøster:)

 

Er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blødde nesten 3uker etter sa jeg å.

 

ja d er min første:) så vi gleder oss veldi. denne uken er altfor nervepirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...