timu Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 har dere fått svar på høstinntaket allerede?? trodde det var som med søknad på skoler jeg...svar i sommer mer som... men noen i trondheim som har fått svar da?
Sjefsmegga Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Søknadsfristen varierer noe fra kommune til kommune, her var det søknadsfrist 15 feb, og førsteinntaket var klart sist fredag, har enda ikke fått svar i posten, men ringte i dag og spurte. De enkelte barnehagene bruker litt forskjellige tid på å sende ut brev etter hva jeg forsto, i hvertfall de private, mine har fått plasser i private barnehager som ligger 1 mil ca fra hverandre, vi bor i Kr.sund...håper det ordner seg til høsten..
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Her får vi ikke vite noe før mot uke 16. Er vell i mai en gang det....
timu Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 ok, søknadsfristen hær var 1.mars så må vel vente minst et par uker enda da... ja, håper det order seg for deg...!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Søknadsfristen var 1.Mars i Trondheim, så tror ikke vi får svar riktig enda. Jeg har ikke fått svar foresten =)
timu Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 Vi gjør oppmerksom på at Oppvekstkontoret vil sende ut de første tilbudsbrevene i begynnelsen av april og utover måneden. Tilbudene vil bli sendt pr. epost til alle som har oppgitt det i søknaden sin. Søknader mottatt etter fristen vil bli vurdert til supplerende opptak, som starter opp umiddelbart når hovedopptak er avsluttet.
timu Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 (står jo selvfølgelig på internett vettu:))
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Har fått beskjed om at svar kan forventes i løpet av april. (Trondheim)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Hihi, så smart og gå inn og sjekke det på sidene til dem :-)
celodi Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Bor også i Tr.heim,og fikk høre at mange svar kommer ikke før i juni?? Det var sent synes jeg.. Så de kommer vel i april ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå