Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 vis man har fått det hva skjer da? er 39-5 i dag... var hos legen i dag og da var sm målene kommi over kurva og hadde litt hvite i urinen og klør noe så sinnsykt alle plasser og søvnproblemer(sover nesten ikke). skal på føden i mårra og ta fastende galleprøve og leverprøve og ul... kan jeg bli satt i gang?
72moddelen og tulla Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Fikk svangerskapskløe i går jeg, ringte føden og prata med vakthavende lege som ba meg komme og ta blodpr. i dag. Så i dag til morgenen ringte de fra føden og sa de ville ha meg inn til en sjekk, så jeg ble sjekket for modning(evt sette i gang i dag siden jeg likevel skal settes i gang til mandag pga ryggen), men ikke modent nok samt litt sent på dagen. Tok så en UL og målinger på magen for å se aktiviteten på babyen(bånd rund magen). Fikk beskjed om å komme tilbake til fredag kl 09 for å ta en ny sjekk på babyen, og merket jeg liten aktivitet på babyen skulle jeg komme straks. Svangerskapskløe er at kroppen til mor ikke greier å skille ut alle avfallsstoffene og dette går i blodet som igjen går i babyensblodbane og dermed blir babyen "foegiftet" noe som gjør den sløv. Så jeg ble ganske så overasket hvor alvorlig de tok dette. Ble også tatt blodprøver, men bare nødv. om de fikk svar på innen i morgen, da de andre ville bli sendt til riksen og da ville ikke svarene kommet før til mandag og da er jo babyen ute. Men de var veldig bestemt på at når jeg også begynte med svangerskapskløe så ble jeg satt igang til mandag helt sikkert, så fikk tilogmed time kl 9. Her var det ingen vits å vente. Så jeg føler at jeg virkelig har blitt ivaretatt som gravid ved vår fødeklinikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå