Kjærlighet <3 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Begge barna har vokst i fra regntøyet sitt og må ha nytt, hvilket regntøy burde jeg kjøpe og hvor får jeg tak i det?
Fire småtroll Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Reflex! Eneste guttene mine ikke har slitt hull i, samtidig som det er behagelig på og kjempefornuftig pris. Eneste ulempen er at annenhver unge i barnehagen har det så det er umulig å se forskjell på dem ;-)
Kjærlighet <3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Er reflex sitt vi har nå, er fornøyd med det egentlig. Bare at den ene butikken som selger det her stenger så tidlig... Må vel stikke en tur fra jobben i morgen og kjøpe:-)
Mamma2OO5 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Kjøpte Reflex i fjor høst og synes det virker veldig bra. Men knaskje ikke på de helt små, for da synes jeg det er for stivt og glidelåsen og borrelåsen i jakka klumper seg.
~sjiraff~ Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Har prøvd masse forskjellig regntøy og min erfaring er i grunn at alt er det samme... Men så har jeg aldri kommet så langt at jeg har prøvd refleks sitt da. Men snuppa har heller aldri slitt i stykker eller ødelagt noe av regntøyet sitt. Det eneste jeg ikke har likt er coop sitt (det med uttagbart fleecefôr) det hadde så stram strikk i jakka at den bare skled opp...
☆lillastjerne☆ Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Reflex sitt!! Det synes jeg er best av alle de (minst 6-8 typer) vi har prøvd på barna!!!
Denice Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Vesla blir 5 til sommeren og har hele veien kun hatt Lindex. Kjempe fornøyd med det!!! Anbefales..
Mamman til Mari Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Er også veldig fornøyd med Reflex sitt regntøy.
*Rutletutt* Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Har bare prøvd Reflex sitt, men har ikke behov for å prøve noe annet....er superfornøyd! Mykt og slitesterkt. Billig er det også.
Kjærlighet <3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. mars 2008 Nå kom akkurat foreldrene mine med nytt regntøy til minstemann fra Helly Hansen, kjempesnilt:-) Eldste får Reflex sitt regntøy i morgen tenker jeg:-)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 12. mars 2008 #14 Skrevet 12. mars 2008 Vi hra bare kjøpt Reflex sitt og er storfornøyd=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå