Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vår lokale Kid Interiør butikk har de noen knagger som ser ut som spiker. Disse knaggene er ikke til salgs, de bruker dem til å henge div varer på. For noen år siden løp min sønn rett på en slik knagg ( de henger lavt, gutten var 1år). Heldigvis traff knaggen rett under øyet - og ikke i øyet. Knaggene er lange og min sønn skulle bare passere knaggene, men den ene skrapte opp huden ganske kraftig. Ble jo en del blod og et stort sår. Har alltid angret for at jeg ikke sa noe til butikken. Det kunne jo endt skikkelig ille.

Men nå fortalte en venninne av meg at det samme skjedde hennes jente - i en annen Kid-butikk. Har så lyst til å si ifra til min lokale butikk.

Slike knagger bør henge høyere. Burde jeg ikke gjøre dem oppmerksom på det? Er vel ikke noe galt i det?

Hva bør jeg egentlig si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare å gjøre dem oppmerksom på potensielle skader det, og bruke eksempelet med ditt barn og venninnen din sitt barn :)

Skrevet

Det synes jeg du skal gjøre dem oppmerksomme på ja.

Nå er jeg så "borte" i andre tanker...hmm....synes det er greit å ta det pp p en hyggelig men saklig måte. Si at du er redd det ikke skal gå så bra som det gjorde hos dere hvis andre barn løper på knaggene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...