Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Håper noen har et godt forslag til oss. Hun våkner hele tiden pga hosting og sover dårlig..
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hostesaft! Ellers hoster hun sikkert fordi hun har irriterende slim. Bisolvon hjelper da godt.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Noen leger sier at reseptfri hostesaft ikke hjelper bedre enn vann, men det er jo så klart lov å prøve, og tro kan flytte fjell Ha det kaldt på rommet hennes, 16 grader er nok. Ikke ha det så varmt i stuen eller der hun oppholder seg på dagen heller. Hev hodeenden på senga hennes. Gi henne mye å drikke. Prøv å ha det litt rolig før hun legger seg, ikke så mye aktivitet. Noen sier også at dersom de drikker melk produserer de mer slim slik at de hoster mer, så det kan være lurt å unngå da. God bedring!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Hvis du skal kontakte lege, så spør etter Cosylan.. Fungerer helt supert.
hårsår Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Ikke gi henne melk i denne perioden, og la henne få sove inne i bhg.en. Det beste er om hun får hoste til hun "spyr" opp slimet. Da blir hun mye bedre igjen, selv om det ikke høres veldig fristende ut =) Lykke til!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Og hvordan får en barn til å ta cosylan? Jeg greier ikke tylle det i meg selv engang.. he he.. Men, vet at det er det eneste som funker!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Ikke? Lille her elsker det ho! Hehehe:D Har ikke smakt det jeg men, smaker det så ille assa?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Den for voksne er ihvertfall grusom! Jeg hoster meg heller ihjel enn å ta den. Men, kan være den for barn er bedre eller tilsatt en smak..?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Jeg fikk litt på fingeren her om dagen da jeg ga ho,synes absolutt ikke den var så verst altså. Ho her er litt sånn som ikke skal ha om det smaker for ille, så kan jo hende den er litt mildere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå