rødhette* Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg syns det er skummelt å se at det er flere her inne som sitter og tror at de som er faddere overtar ansvaret hvis foreldrene dør. Trodde alle visste i dag at det å være fadder ikke har noe med det å gjøre. Uten å mene å henge ut noen nå, altså.. Ønsket bare å gjøre flere oppmerksomme på at det ikke har sammenheng.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Takker for det! Da hadde elste fått et problem, med tanke på at de ikke er sammen men han ene er gift med noen andre, og hva med minsten? skulle de blitt delt?
rødhette* Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 hehe, ikke sant. Mange som velger forskjellige faddere til barna sine.
Poteto Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 når dere sier det, så skjønner eg.. hehe.. men var jo ikke flere, var jo bare meg
rødhette* Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Var flere, men i en annen tråd enn den du skrev det i
Poteto Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 okay. har ikke fått den med meg. men godt du laget denne tråden hehe..
rødhette* Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 hehe Tenkte det var greit å lage en oppklarings-tråd, sånn at ikke mange går rundt og tror det faktisk er sånn
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Jeg kjenner også flere som har trodd at fadderne tar over ansvaret om noe skjer med foreldrene. Men det aller viktigste, om noe skulle skje, er vel å ha pratet med sine nære og kjære om den slags på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå