Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Blir veldig glad hvis noen av dere hyggelige damer (og menn?) kunne komme med forslag til mellomnavn til disse navnene:-) Tusen takk for hjelpen!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Får jeg gutt vil jeg kalle han for Even Andreas. Syns det er kjempe fint. Trudde faktisk at det ikke var noen som het det, men her om dagen leste jeg i lokalavisa at Even Andreas hadde kommet til verden(!!), men min ligger fortsatt trygt i mors mage:D Even Matias kanskje?? Endre alexander??
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Even Andre Endre syntes jeg nesten er finest uten mellomnavn...
It's all about me Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Jeg er veldig glad i navnet Even Nickolay, men av forskjellige grunner kan jeg aldri døpe en sønn det....
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Even Johan Men bare Even er finest! Men: IKKE Even Andre.. Det blir for jålete. Eller Endre Fasong
multimamma Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Har en flott Even selv, og syntes navnet er aller finest alene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå