Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom det udugelige skaberakket ditt hjem til slutt? Hva hadde fysaken å si til godt? Han hadde trengt en dose god, gammeldags pryl. Låner deg gjerne stokken min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei gamlo! ;) Fysaken kom hjem ja.... Han sa ikke så mye.. Bare at han hadde sett på tv og spilt. Men han visste ikke hvorfor han gjorde det isteden for å komme hjem...? Ikke har han sagt unnskyld heller...

Han er veldig vanskelig å snakke med. Står å hører på det jeg sier men gir ingen respons. Ikke forsvarer han seg engang.. Og der står jeg og ramser opp ting jeg har tenkt på i hele dag.....åååå det er så grusomt irriterende!! Jeg vil ha en normal mann..visst de finnes??

Skrevet

det finnes vertfall mangen som er hakke bedre.. å vel så det :P

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det finnes normale menn. Vær så snill og ikke tro noe annet? Er det derfor det er så mange her inne som er sammen med sånne udugelige tapere? Har dere blitt hjernevasket til å tro at det er slik menn er?

Skrevet

Jo de finns. Måtte frasortere et par kjærester før jeg fant en :-D men har slått kloa i en nå. Det finns nok en for deg også :-D

Skrevet

De finnes!! Ikke finn deg i det der....det er ikke bra for hverken deg eller dattra di! Du får gi ham et ultimatum, enten bør han skjerpe seg, hvis ikke så er det over og ut..men det der må du finne utav sjøl.

Du kan i hvertfall ikke akseptere sånn oppførsel, en voksen mann overnatter ikke midt i uka for å spille med en kompis når han har familie hjemme. PUNKTUM! På helg og hvis det er avtalt dere imellom er annen sak...folk trenger tid til fritid og hygge for seg selv også, men ikke når de skal på jobb. Da henger ikke ting på greip i det hele tatt. Selv min lillebror på 18år rister på huet, jeg spurte han om hva han syntes her på msn min..og han var sjokkert. Bare det å ikke lade mobilen og svare "dama" som han skreiv var jo totalt uhørt og respektløst. Og så skreiv han noe om at hadde han gjort det mot dama si så hadde hun hengt ham etter føttene ( han er over 1.80, men hun er enda høyere!)

Skrevet

Gjør det det?? Da lærte jeg noe nytt i dag også!! =D hehe...

Jeg sa til han at han kunne få sitte hos kompisen en hel helg, i 48 timer og glo på tv og spille.. (bare for å sette det litt på spissen)

Men det var tydeligvis ikke like gøyt.

Ugla: Det skulle tatt seg ut om jeg hadde hengt ham etter beina!! hihi..

Ja, han eier ikke respekt for noen... Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for meg å hive han ut.... Vi har det ikke bra sammen og ikke elsker vi hverandre heller.... Men ingen av oss vil gi slipp...

Skrevet

ikke elsker dere hverandre? at du klarer å bo slik..

er vell ikke rette til å si det, men HIV HAN UT..

har ikke hatt sånn problem med min, for vi elsker hverandre...

Skrevet

Vi sier ivertfall aldri at vi gjør det.. Når vi var sammen første gangen sa vi det hele tiden, og da elsket jeg han virkelig. Har ikke de samme følelsene nå, er jo veldig glad i han og vil at dette skal funke.. Hadde det bare ikke vært for at han gjorde disse tingene så hadde alt vært greit!

Skrevet

men nå gjør han jo alle desse tinga, å då er det ikke greit.. er ikke bra for deg eller prinsessa di.. selv om det ikke går driekte utover ho nå, men hun merker nok at du er irritert konstant..

Skrevet

Vet du hva, be ham om å pakke og så kan han flytte til kompisen..for hvis du ikke elsker ham så skal du ikke engang prøve mer... Tenk at et sted der ute, der er også mannen i ditt liv, mannen som elsker deg, respekter deg og gir deg GLEDE!

Har vært alenemor i 6år jeg, fant mannen i mitt liv tilfeldigvis på nett av alle steder..fikk silt ut og hadde nok kysse noen frosker før jeg fant "prinsen", men det var det verdt også!

HUsk, du fortjener så mye bedre!!

Skrevet

Uff, jeg visste ikke at dette skulle få stor oppmerksomhet.. Nå kommer jeg til å bli husket som hun tullingen med en dritt samboer som ikke elsker hverandre engang!

For å være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg gjør det lengre... Må jo elske han for å tilgi han dette her.. eller?? Jeg spurte han nå og da sa han : Du elsker ikke meg ivertfall! Jadda.... Vi er såå god på kommunikasjon!

Skrevet

du blir ikke husket som ho.. ikke av meg vertfall.. alle har da litt problem av og til, noen små å andre en god del større..

Skrevet

Jeg skal ikke gi deg råd om samliv, for jeg har ikke et perfekt liv selv. Du vet best hva du vil og hva du ønsker. Men deng han litt uansett, så får han r e s p e k t for deg i det minste!

*tilhenger av mannepryl*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...