Gå til innhold

Hva tas med til fødsel av mat og drikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ta med dere på sykehuset av mat og drikke til fødselen?

av noen har jeg hørt at de tok med seg energidrikker og såkalte sjokoladebarer med energi. Andre har ikke tatt med seg noe mens noen har smurt matpakke. Har også hørt at man får noe på sykehuset.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanlig mat og drikke får man på sykehuset, ihvertall der jeg fødte.. men energibarer ol må man nok ta med selv :)

Skrevet

har aldri hørt før at noen tar med seg mat på sykehuset, før jeg leste det her inne da....jeg venter nr 3 å tanken har aldri streifet meg engang. man får vel virkelig mat der om er sulten???jeg har ikke hatt tid tiå tenke på mat, å etter fødselen fikk både far å jeg et deilig måltid med flagg å allt.koselig

Skrevet

Jeg hadde med meg druer.. dette gir rask energi å det trengte jeg virkelig da fødselen tok lang tid.

Vanskelig å spise når man har vondt, men fikk i meg noen druer underveis ;)

Skrevet

jeg venter min tredje og har aldri hatt med noe mat eller drikke. har fått det jeg har måttet trenge på sykehuset.

har ikke villet ha noe under fødsel, men har fått mat etterpå. drikke blir man som regel bydd på underveis av jm. slik har i allefall jeg opplevd det.

Skrevet

Var på omvisning i går på føden som jeg skal på. Fikk beskjed om at vi får den maten vi trenger, og at vi ikke får spise sjokolade eller melkeprodukter. Heller ikke kullsyreholdig drikke. Dette var pga at når man er i fødsel vil disse matvarene føre til oppkast. Men gjerne energidrikke/sportsdrikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...