Gå til innhold

UL i dag...så sinnsykt happy!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille spire hadde vokst masse på de to ukene siden sist og alt var kjempe fint med h*n, men bevege seg noe masse gadd den ikke, den lå og veiva litt med armene og beina i noen sekunder før den ikke ville stå for noe mer underholdning, men det var da nok til å imponere en fremtidig mamma og pappa :) Ble flytta enda to dager frem så er vist 11+ett par, men det kan jo fort forandre seg igjen, men da er jeg iallefall snart ferdig med 1tri... Endelig kan jeg begynne å glede meg og virkelig tro på at det faktisk blir baby på oss denne gangen, en helt fantastisk følelse...... :)

Måtte bare skryte litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres herlig ut! Absolutt lov med litt skryting, og det er veldig koselig lesing:-) Kos dere videre! Lykke til!

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Herlig! Jeg har ventet på et innlegg fra deg, og dette var gode nyheter! :-) Jeg var spent på om det var noe mer futt i h*n denne gangen, men h*n virker temmelig bedagelig fremdeles. He he. Legen som tok UL'en på meg sa at de vanligvis sovnet igjen veldig fort etter å ha bli vekket, så det var sikkert derfor det ble en kortvarig underholdning.

Så bra at alt var fint! Nå ble jeg glad. Takk for rapporten, forresten!

Later,

Skrevet

Så bra:) Var på UL i går, og inne i meg bor det en torpedo på 8+5:) Han var ordentlig vill...sier han jeg, for fikk en følelse av det når jeg så han.

Kos deg videre med voksende mage og kommende bebis:D

Skrevet

Takk jenter,

bebisen min er nok veldig bedagelig (enn så lenge), men da var det vist ikke det så uvanlig, legen nå var hyggelig men snakket dansk og da ikke 'bokmåls' dansk som er sånn nogelunde og forstå så jeg fikk ikke så mye informasjon utover bildene, men man får jo stort sett svar på ting man lurer på her inne Ü

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...