Topmodel Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 og jeg er så nervos. dette er en jobb i bhg. jeg har ingen erfaring men har to barn selv.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Lykke til. Jeg har jobbet i barnehage og det er kjempe morsomt synes jeg.... Det går nok bra, vis at du ikke er redd for å leke og være på barns nivå og at du er forståelses full så går det veldig bra
Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 det går helt fint skal du se=) Forbered deg på mulige spørsmål og smil masse så går det bra=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Hvordan du ser på arbeidet, hvordan du er med barn, hva liker du å gjøre, hvilken erfaring (du har to barn og det er erfaring det også). Hvike utfordringer tror du jobben har, hvilke utfordringer kommer du til å takle, hvordan ser du på jobben... Det er viktig å besvare spm uten at intervjueren spør også. For da viser man at man har lyst og at man kan!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 PS: Jeg var på jobbint for en uke siden og fikk jobben..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå