Gå til innhold

Hva slags smykker skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil forklare, evt vise til link?

Har ikke bestemt meg ennå. Ikke kikket så mye enda heller. Skal hvertfall ha øredobber og armbånd. Litt usikker på om jeg skal ha smykke eller ikke pga utringningen på kjolen. Ha synes dere om smykke til halterneck-kjole som ikke er veldig dyp i utringningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smykke til halterneck er kjempefint, men da syns jeg det må være et litt diskré smykke.

Skrevet

ja, dette er veldig vanskelig. har også tenkt perler, men veldig enkelt, det skal liksom ikke overskygge alt det andre; kjole, sminke, hår, blomster, og den spesielle gløden en brud har på denne dagen ;);)

Fint med smykke til halterneck, kanskje et lite som ligger i halsgropen, eller med et enkelt dråpeanheng?

Skrevet

Jeg hadde ferskvanns perler på messing"tråd".

De var hjemmelaget av søsteren min som lager smykker - ble utrolig fine!

Hadde øredobber, kjede med 3 rader og armbånd med 2 rader..

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å bruke smykker jeg har fått av min kjære ved tidligere anledninger.

Et enkelt diamant smykke og swarovsky øredobber, samt min nydelige forlovelsesring:)

Ikke prøvd det med kjolen enda, men tror det blir veldig fint.

Skrevet

Jeg har kjøpt et sølv- og emaljesmykke (hvit emalje) fra 50-tallet som jeg skal ha, i tillegg så er jeg på utkikk etter øredobber i samme stil. Tror jeg står over armbånd, med mindre jeg ikke finner noe jeg liker som passer sammen. Jeg skal heller ikke ha tiara.

Er ikke så veldig begeistret for smykke til halterneck-kjoler, synes det er penest uten. Ville hatt litt mer markerte øredobber i stedenfor.

Skrevet

Har ikke kjøpt kjolen enda, men vet at jeg skal ha disse øredobbene (fikk de til jul av samboer og de er i samme "serien" som forlovelsesringen min)

http://www.thune.no/produkt/300_Princess_Cut_ørepynt.aspx?kategoriid=4

Sikler på dette smykket, he he - men er ikke sikker på om jeg vil ha smykke faktisk...jeg liker det veldig enkelt. Kjolen min blir mest sannsynlig en med mye blondestoff, så da blir det for rotete med voldsomme smykker. Jeg kommer mest sannsynlig til å velge en kjole som er stroppløs og som går rett over bysten.

http://www.thune.no/produkt/35_Diamantanheng_princess-cut.aspx?kategoriid=1

Syns det går fint med smykke til halterneck så lenge det er veldig diskret og lite.

Skrevet

mamma til mari

jeg har også halterneck kjole, og skal ha perler..

enkle perler..

armbånd, og små perleøredobber..

kjede med ei lita dråpeformet perle..

hvor har du kjøpt kjolen din`??

Skrevet

Høres fint ut :) Har kjøpt kjolen min på kreativt bryllup. Den er av typen Amy. Hva slags kjole har du da?

Takk for fine tilbakemeldinger, jenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...