Gå til innhold

Sommerferie

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter

Andre som har lagt sommerferieplaner?

Her så har jeg i dag sendt bestilling på leilighet i Dubrovnik Kroatia! Skal være der i 14 dager sammen med svigerbror og hans to døtre som Camilla elsker! :-)

Gleeeeeeder meg! Elsker Dubrovnik området! Og skal også treffe igjen ei venninne der nede som jeg ikke har sett på mange år :-)

Andre som har lagt planer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Blir nok noen uker ferie i sommer. Vi skal på hytta i Valdres og så fortsette til Bergen. Deretter kjøre Vestlandet ned til Kristiansand for å være hos familien noen dager. Ellers skal vi en tur til Gålå på Peer Gynt spelet som jeg gleder meg masse til. Noen venner har hytte der oppe og billettene ble alt bestilt i oktober i fjor. Kanskje det blir en tur til Køben også. Vi får se hvordan været blir og hvor fort ukene flyr. Uansett gleder vi oss til noen uker sammen.

Skrevet

Vi er litt seint ute, men skal se på det i påsken. Ting tar tid når gubben aldri er hjemme :-/ Tror det blir en pakketur til sydeligere strøk, ellers skal vi kose oss på hytta til morfar og bestemor.

Men før den tid skal vi ha barnevakt i kveld (for 3. gang ever...er ikke bortskjemte med barnevakter dessverre så nå gleder vi oss!) og vi skal på kino og spise god mat og kanskje til og med drikke litt vin. Det blir moro :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...