snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Guttungen min på 4 år har så mange artige kommentarer nå for tiden.. her om dagen skulle han fortelle en kamerat av seg at jeg hadde baby i magen...med andre ord peket han på magen min og sa at mamma skal bli bestemor! han er forøvrig også veldig glad i å leke doktor og skulle nettop sjekke ut hva som "feilet" tanten hans som forøvrig er 14 år... etter å ha lyttet med stetoskopet på armen hans var konklusjonen klar : tante har også baby i magen.. heldigvis var det bare å gi henne en sprøyte på ble hun frisk igjen... ;-)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hihi... Ja de er morsomme disse små
Tomtetroll Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Hehe.. Artig unge.. Lo godt når jeg leste det øverste =)
snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 det er nok ikke alltid like lett å forstå hva som egentlig foregår når man er liten vil jeg tro... men de forstår det vel etter hver vil jeg tro gleder seg til at babyen skal komme gjør han ihvertfall..så lenge det er en jentebaby da...for guttebaby vil han ikke ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå