Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Urg, jeg mente selvsagt selvangivelsen. Er så spent!!!!!
prekæs Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Du får den i begynnelsen av april og den skal leveres innen 1 mai. Så blir det opp til deg å sjekke eller evnt føre på avvik. Har di ikke noe å føre på får du igjen summen som står på den originale selvangivelsen. I juni, vanligvis, men noen må vente til oktober. dette vet jeg helt sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå