Gå til innhold

Utrolig guffen opplevelse i dag! (samme som skravle)


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Var på shopping med mamma i dag og skulle bare kjøpe en lue til Linea før vi dro hjem. Da vi skulle prøve den på begynte hun å løpe. Mamma prøvde og ta tak i henne, men det hele ble en lek og i og med at hun begynte å bli ganske trøtt så måtte det selvfølgelig gå galt. Hun snublet og slo seg på et bord som sto der.... men det var ikke det verste. Knall og fall skjer jo stadig vekk, men hun begynte å gråte og som så ofte før så gråter hun seg helt ut. Men det som var anderledes denne gangen var at hun ikke fant pusten igjen og øynene begynte å glippe. Jeg ropte "pust" og ristet i henne, før mamma tok resolutt tak i henne og holdt henne litt fremover mens hun ristet henne lett og banket henne i ryggen. Og plutselig var gråten tilbake. Herregud, så utrolig guffent det var. Jeg fikk helt hetta og tusen tanker gikk gjennom hodet. Hun var "borte" maks i 20 sek, men det var nok tid til å få skikkelig angst! Gikk og bar på henne til vi kom opp til bilen, og hun lå bare på skulderen og koste med håret mitt. Stakkars var jo så trøtt også. Sovna som en dupp i bilen. Er jo helt fin nå, men klarer liksom ikke helt å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er ekkelt når de skriker seg vekk. Men nå gikk det jo bra! Jeg vet ikke om det er riktig måte, men jeg blåser veldig svakt inn i munnen på ungen når de skriker seg bort. Det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å puste i ansiktet har jeg både hørt og gjort før, men det kom liksom ikke opp i hodet mitt der jeg sto. Hun har jo aldri blitt borte sånn på ordentlig før!!!!! Huff, altså! Heldigvis kom det svar på tråden min på skravle som tyder på at det er ganske ufarlige greier. Og som mannen min sa: Jeg har aldri hørt at noen har dødd av å gråte. Deilig med en mann som sier ting rett ut og får meg til å slappe av litt når tankene mine spinner litt for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt ekkelt når slikt skjer. Men heldigvis så går det jo bra. Men utrolig hvor tregt en kan tenke i slike situasjoner, når en egentlig tror at en kommer til å huske alt en skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da!! Det ha vært kjempe ekkelt ja!!!! Godt det varte så kort, selv om det sikkert føltes som en evighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...