nurs Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 heia! er det flere som sliter med vond skulder + musler rundt brystet etter mye bæring på ungen? jeg har fått veldig vond og spesielt på natta. noen son har fått behandling, har det funket??
klg,2 boys now:) Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 ja har vært mye plaget med det.prøvd det meste,men må si det som fungerer best for meg er hvile og betennelse dempenede..vet flere på jobb som har prøvd naprapat med godt hel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå