Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Noen som vet noe om det? Noe som hjelper? Det er såååå slitsomt!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Ok, takk for tips.. Men har det i armene Hjelper det med støttestrømper da?
*Dora* Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 hehe.. det tviler jeg vel heller på.. beklager, litt dårligere med råd da. Men skal jo hjelpe å drikke mye vann
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Ler.. Uff.. Bra snart babyen kommer. Da får jeg kanskje sove en time tilsammen om natten..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Hei Har du vært hos legen? Ødem i kroppen kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Vil ikke skremme deg men det er altid lurt å skjekke dette med legen.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har ødem grad 3 til 4. Det gjør skikkelig vondt i hele kroppen når jeg ligger i senga. Har prøvd å drikke mye vann osv, men synes det hjelper lite. Har blitt sjekket for svangerskapsforgiftning og det var ikke noen andre tegn til det. Men dersom du ikke har tatt dette opp med jordmor/lege så synes jeg du skal gjøre det på neste kontroll, så sjekker de eventuelle komplikasjoner.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Er ikke helt sikker faktisk. Lege/jordmor ser på hendene/føttene dine, de ser hvor hovent det er og om du får merker i huden osv.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Er det INGEN ting vi kan gjære for å slippe disse smertene og få oss litt søvn??
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 for å få igang muskel-vene-pumpene i kroppen din, som transporterer vannet, så skal det hjelpe å bevege seg. men i hvor stor grad det hjelper, tør jeg ikke å si.
Sikkertforgammel Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Hør med jm om du kan bruke noe mildt vanndrivende da!! En slags te kjøpt på helsekosten eller no?? Noe finnes det som gravide og kan bruke, det er jeg sikker på!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå