enita Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Er 14+5 Er det normalt å ikke ha antydning til mage? Ellers har jeg hatt noen stunder der jeg har vært småsvimmel, er det også slik som følger med?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg fikk ikke mage før rundt uke 26 ca med førsta mi men da kom den som over natta og ble kjempe stor.. Grunnen til at du er små svimmel er kansje litt lavt jerninnhold? Men er vist helt vanlig hos gravide men det kan legen sjekke med en enkel blodprøve..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 en kollega er 18 uker og det syns ikke.... helt flat mage, men hun sier hun har gått opp en halvkilo.... tror alt er normalt. småsvimmel er oxo ganske vanlig. sjekk jernlagrene dine hos lege for sikkerhets skyld. jernmangel er årsak til min svimmelhet og trøtthet i alle fall. jeg er 14+3....
ballblom Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 I uke 16 merket jeg at min hadde begynt å vokse.. og tror det er ganske tidlig :-) helt normalt med flat mage i uke 14!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Hadde ikke særlig mage jeg heller før uke 16-17, da kom den litt til syne. Tror kanskje svimmelheten kan komme av litt lavt blodtrykk? Skjer det ofte når du reiser deg brått, eller når du har stått/gått lenge?? Er det plagsomt så snakk med legen.
enita Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 Hei dere og takk for svar ) Tror legen sjekket jernlageret mitt sist jeg var der. Men kan jo alltids spørre igjen. Godt å høre at eg ikke er den eneste med flat mage ) Jeg blir småsvimmel og vanvittig trøtt på jobb sånn plutselig, jeg jobber i butikk og står/går oftest fra 9-16. Det som er så rart er at det kommer så plutselig, gjesp på gjesp, deretter slapp, og klarer såvidt gjøre noe stående. Men det hjelper som regel å sette seg, og varer bare 1 time, sånn cirka 2 ganger i uka. Litt rart allikevel syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå