kees_me termin 14/6-07 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 D hær har vært det lengste trimestret, definetivt! I dag e eg 27 uke så neste onsdag flytter eg til 3.timester. E så fint å vit at skulle noe skje no så har den lille gutten min en sjanse=) I dag begynte eg å strikke(Noe eg trudde at eg ikke kunne) Det var jo ikke så vanskelig når man bare tar tia til hjelp og ikke kaster seg ut i det vanskeligste=) Stikker en sånn djevelhue/hjallishue. Strikker den litt stor slik at eg kan tove den. E faktisk arti, anbefalere dere andre mødre til å prøve, selv om man ikke trur man kan. Trur eg skal prøve meg på votter til lua når eg blir ferdig=)
ballblom Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Er på vei inn i min siste uke jeg også :-) :-) Er 28 uker neste fredag, så da kommer jeg til 3.trimester to dager etter deg! Gleder meg til å starte på siste etappe
snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 lørdag om en uke så kommer jeg etter jeg og.. det skal bli så gooodt!! hehe. arti å strikke ja? har veldig lyst til å starte påen med noe fint no,men klarer ikke bestemme meg!!!
kees_me termin 14/6-07 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Eg bestilte boka fra nøstebarn me oppskrifter=) Enkle praktiske plagg!
👀tante Sofie 👒 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Eig kjem etter neste lørdag eig å. E eni me ett de hi gått saaaakte de her trimestret..("-)
sekstisjuer Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Har termin samme dag vi da. Har vi virkelig bare ei uke igjen her. Har gått fort de siste ukene da, synes jeg. Jeg synes det er moro å strikke når jeg først starter på noe, men akkurat nå er lysten liten. Hva slags garn bruker du? Skal du fore lua? Jeg hater at ullklær klør, så jeg har omtrent satt for i alle barneluene, selv om det sikkert ikke har vært nødvendig med alle. Noen av ullgarnene klør jo nesten ikke lenger. Lykke til med strikking av votter - votter er noe av det vanskeligste å strikke synes jeg, i hvert sånne små.
sekstisjuer Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Gikk litt fort i svingene her. Det skal stå i hvert fall helt nederst.
kees_me termin 14/6-07 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2008 Bruker et garn som heter Ren Nyull hvis eg ikke huske feil. Skal tove den og fore den med enten fleece eller teddyfor, kommer an på hvor mye den krymper=)
Sikkertforgammel Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Skal over neste uke jeg og!!! Jippiiiiiiii!!!!
monilu- Har født Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Syns også dette trimesteret har vært utrolig langt. Håper neste går raskere. Har termin 2 dager etter deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå