Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 I dag når jeg skulle på do så jeg noen brune striper/flekker i trusa. Jeg ble jo veldig redd, og ringte føden med en gang. De sa at det ikke var så farlig iom at det var så lite, og i tillegg brunt, og at jeg kjente liv.Men skulle ta kontakt hvis det kom mer. Er jo redd nå da for at det skal komme mer... Så begynte jeg å tenke på det at jeg har hatt en del luft i magen i dag, og at det kunne jo kanskje være en ørliten sjanse for at det var bremsespor og ikke blod?! Bremsespor er ikke noe jeg pleier å ha, så derfor er jeg litt usikker på plassering av det i trusa i forhold til blod. Iom at det kommer fra 2 forskjellige hull. Men her gikk det litt over i hverandre. Uff.. dette ble et dumt innlegg, og jeg er bare såå glad for at det finnes en anonym knapp å gjemme seg bak. Er det evt. flere her som har tatt feil av blod/bremsespor? Går det an å ta feil? Jeg blir kjempe takknemlig om noen gidder å svare på dette... (Jeg er forresten i uke 23)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hmmm, du kan jo kanskje LUKTE forskjell? (ekkelt svar!)
2 fine små Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Vel, vi har jo hakket mindre kontroll med lukkemuskler og annet (om man ikke gjoer 1 time knipeoevelser pr dag da, eller er foerstegangsfoedende i det minste) naar vi er gravide, saa noen ganger tror jeg det uhellsvis - kanskje vet en liten fjert eller saa, hehe.....kan komme et lite resultat der ja. Tipper du har hatt et bittelite fjerteuhell jeg da, lykke til! Dersom det ikke er saann saa er jo smaa bloedninger mye mer vanlig enn det man skulle tro i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Huff.. Unnskyld meg, men må bare le litt, hehe... Et utrolig komiskt innlegg da, hehe... Men som de sa på føden, ikke noe farlig når det er så lite, om det så skulle være blod eller bremsespor.... hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå