Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Det lukter rett og slett råtten babybæsj av musa mi. Hva kan det være? Jeg har ikke hatt sex, så det er hvertfall ikke noen kjønnssykdom. Finnes det noe reseptfritt jeg kan bruke? Vasker meg jo hver time nå så det ikke skal stinke av meg. Går det bort av seg selv..? Har nettopp satt inn hormonspiral, kan den ha noe å si? Føles som om jeg råtner fra innsiden. Spør her for å være anonym!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 høres ut som bakteriell vaginose. om det stemmer må du få flagyl på resept hos legen. har du utflod? du kan også prøve med feks vivag som fåes reseptfritt på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Tusen takk for svar:-) Ja, har rosa utflod, det er helt forferdelig... Skal suse på apoteket å kjøpe vivag.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 de har også andre typer. kommer litt ann på hvilke bakterier el det er snakk om. les bak på pakkene om du ikke tørr spørre de på apoteket om hjelp håper det hjelper. lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Ser ut som vanlig utflod med litt mens i da. Er ikke akkurat sjokkrosa, men den er ikke rød heller.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 rosa utflod kan jo komme av at du har fått satt inn hormonspiral. sånn hadde jeg det også etter innsetting. men ingen lukt da.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 ...hærregud gå til legen da!!!!!!!!!!!!!!!!......ellers får du lure-mus.....altså sånn mus som ser ut som en mus men ikke kan brukes lenger......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå