Gå til innhold

Sjekk detta jenter ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.steam.no/hvavilbarnethete/

Gutten i magen min vil hete Egil...hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ups var ikke meningen å trykke på annonymknappen

Skrevet

hehe.. prøvde det.. fikk først opp cato, så ole så truls....

jeg som ikke vet kjønnet engang! kan man tro på dette?

Skrevet

Vet ikke..men det var i allefall morsomt :-)

Skrevet

ja, dette må du tro på. du må kalle barnet Cato. uansett kjønn.

Skrevet

hehe, den var jo knallmorsom :)

Han vil visst hete Fredrik, men det er desverre for han ikke aktuelt! Så da må han nok føye seg etter mamma og pappa på den her :)

Skrevet

kjempemorsom! hehe... noen som får opp jente navn??

Skrevet

He he... fikk opp at hun ville hete Mia. Hun skal hete Marthe så det var ikke så langt unna!!!

Skrevet

Stiligt..:) Jeg fikk:Martine,kristine,marianne og til slutt pelle.. Vet ikke kjønn.. men alle de tre jentenavnene har vi snakket om:)

Skrevet

Gutten min ville vist hete Unni, tror nok ikke det! :P

Skrevet

hahahaha du anonym som spurte om vi kunne tro på dette??? Du tok vel seriøst magen foran skjermen også du eller??? hahaha..sorry ass men det går ikke an å scanne noe på denne måten...hehe Bare tull!!!!

Skrevet

Oi, dette var nesten for sykt!!! Jenta vår skal hete Elisabeth etter min mamma, som for øvrig ble kalt Lisa så og si hele livet sitt. Og hva fikk jeg beskjed om at barnet skulle hete? LISA! HEhe...Tilfeldig eller hva??!

Skrevet

jenta vår ville hete nils haha

Skrevet

Min lille prinsesse vil hete Jens! ha ha.. gjett om hun kommer til å mobbes i barnehagen:P

Skrevet

Må altså bare legge til at jeg ikke tar dette seriøst, men fikk en smule sjokk da jeg hørte navnet Lisa! Andre gang fikk jeg Lukas, og tredje fikk jeg Renata!

Skrevet

Tar det ikke seriøst..men det var utrolig morsomt.Fikk meg en god latter :-)Hehe fikk Stein andre gang :-)

Skrevet

glemte å si at mannen min tok testen og han fikk Jørn..hehehehe

Skrevet

Tror ikke min lille jente vil hete Jørn.. Ler..

Skrevet

hehe, fikk båsse.. er det noe navn a? ;)

holder oss til det vi har bestemt vi..

Skrevet

jaja, Rhino på ei jente... :S hehe. også Rhino da...?! er det mulig å finne et styggere navn..? :) fikk meg en god latter da ihvertfall :)

Skrevet

Gutten min vil visst hete Trond, det går nok ikke siden min far heter det... men vet i alle fall at han liker bestefaren sitt navn da ;o)

fikk elisabeth andre gang så tror kanskje han er litt usikker... :-P

Skrevet

hmm... får ikke opp noe navn jeg.. står bare "barnet vil hete" så hopper de over til "skanne igjen"...

Skrevet

HAHAHA som om en vanlig skjerm kan scanne noe som helst..

jenta mi ville hete Jens... haha.... denne var morsom.

Skrevet

haha den der var jo morsom. fikk opp navnet FINN.. men vi venter jente hahaha ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...