Millen Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Tror du at du hadde giddet å spå meg? Jeg er gravid og har termin i oktober! Bare lurte på om du kunne se noe om hvordan svangerskapet mitt vil gå og evt hvilket kjønn det blir! Kan vel også nevne at jeg har tvillinger i familien, så lurer på om du kun ser en eller kanskje to stk? Tusen takk!! Du er virkelig kjempe flink! f.02.10.89!
Mamalari Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 får opp ei jente jeg. Ser ikke noe om tvillinger. Ser ut som svagerskapet vil gå et fint. Føler meg veldig sliten i beina. Kan være at du vil slitet litt med vann i kroppen. Eller bare at du vil bli sliten og tung i beina etterhvert. Eller så tror jeg du vil være i fin form. Bare litt trøtt og sliten. Fikk noen smerter fra høyre hofte og litt nedover beine nå. Litt usikker på hva det vil indikerer, men kan være bekkenløsning. Eller så kan det bare være noe galt med meg:p Kom liksom akkurat da jeg var ferdig med og se på deg
Millen Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Tusen takk for svar! Ble litt sjokka da du nevnte det med smerter i høyre hofte og nedover beinet fordi det har jeg hatt nå i en 2 ukers tid! Akkurat slik som du sier! Ellers så har jeg nå opplevd noen små blødninger siste dagene:( Kan du se om detter er noe alvorlig eller om det går over snart? Tusen takk for svar!! Er veldig spennende dette her! Og du treffer jo godt ser jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå