Shantily Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Fekk idag beskjerd om at eg blir arbeidsledig i april!! har kontrakt ut mars som ikkje blir forlenga pga innsparingar.. Er gravid i veke 12. For all del, eg kan få meg vakte på helsetunet +++, Men har i det siste vert plaga med smerte i skulder(start før eg blei gravid), har gått til kiropraktor, fysio og akkupunktur, men det forsvinn ikkje. Og er begynt å kjenne at bekkenet ikkje er heilt med fort tida, sitter eller står eg lenge får eg ilt i venstre hofta og rundt halebeine og haltar nesten resten av dagen.. Då eg jobba på helsetunet for over eit år sidan, var det slik at du ikkje fekk sjukepengar for ekstravakter om du skulle bli sjukemeld. Eg vart sjukemeld ein gong for senebetendelse i handleddet, og fekk berre utbetalt pengar for lørdag og søndag, for då hadde eg mi faste helg. Fekk altso ikkje pengar for dei vaktene eg har sett opp på tidlegare i veka. Og dette var vist heilt rett og lovlig sa avdelingssjukepleiaren.. Så eg er ganske skeptisk til å prøve å begynne der igjen, når eg egentleg trur at det ikkje vil vare månge vekene før eg må sjukemeldast.. So eg lurer på om eg f.eks blir sjukemeld 2-4 veker (eller lengre)ifrå fredag, vil eg då først få sjukepengar frå jobben, også overtar trygdekontoret? men kva om eg blir sjukemeld i slutten av mars, får eg då allikavel sjukepengar frå trygdekontoret (nav) sjølv om eg ikkje har jobb meir enn eit par dagar til? off....håpa noken forstår... Altså, vil ein motta sjukepengar frå nav om ein blir sjukemeld i den siste arbeidsveka si? no er det ikkje planen min å bli sjukemeld, men eg vil berre vite kva eg har rett på om eg i so tilfelle må sjukemeldast.. Eg blir berre endå meir stressa og oppkvav av å lure på dette i tillegg til alt anna no... Ditta her kunne ikkje skjedd på eit verre tidspunkt, rett og slett. Vi som var, og er, veldig glade for at vi skal få ein liten baby, og akkurat no henger det altso berre verdens største og mørkaste sky over meg....
Shantily Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. mars 2008 ser det er ein del skrivefeil...men er berre so stressa...
VenterNummer2 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 hei jeg har opplevd det samme som deg. kontrakten min gikk ut 1. mars. i og med at jeg har vært aktiv sykmeldt siste tiden før kontrakten gikk ut, tok bare legen og skrev ut 100% sykmelding fra 1. mars. jeg får altså sykepenger selv om jeg ikke har arbeidsgiver så nå kommer jeg til å være sykmeldt frem til permisjon i mai, og beholder derfor lønnen min hele tiden, selv om kontrakten er utgått... hvis du ikke blir sykmeldt, må du gå over på dagpenger som bare er 60% av lønnen din. så jeg vil tro legen velger å sykmelde deg hvis du ikke er arbeidsfør... er viktig at du har jobbet 6 av 10 siste mnd. før permisjon for å ha krav på permisjonspenger som tilsvarer lønnen du har hatt...tar du derimot vakter på helsetunet og tjener mindre her pr mnd. enn der du jobber nå, så vil grunnlaget ditt bli redusert. håper du skjønte noe av dette
Shantily Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 takk for svar=) Skjønnar kva du meinar=) Men om eg begynner på helsetunet med ekstravakter (får ikkje kontrakt på det, berre om ein får fast vakt 3. kvar helg), kan dei då nekte å betale meg sjukepengar om eg blir sjukemeld, slik som sist? Søstra mi meiner nemleg at dei ikkje har lov til det... For det er vel dei som betalar dei første 16 dagane? og vist dei ikkje betalar noko, so får eg vel alikavel pengar frå nav etter dei 16 dagane? Som blir rekna ut av grunnlag frå tidlegare løn? Ellr er eg heilt på bærtur? Håpar jo at eg kan klare å jobbe ei stund til, og at eg får jobb... sjukemelding i 6 mnd fristar ikkje akkurat... jaja, får snakke med legen på fredag.
VenterNummer2 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 du må ha vært ansatt i 4 uker for at de skal være pliktet til å betale sykepenger. les mer her: http://www.ks.no/templates/Page.aspx?id=19068 det eneste som er kjipt ved å jobbe så lite nå frem mot permisjon er at du får mye lavere grunnlag for utbetaling av permisjonspenger. men det kan lønne seg å snakke med NAV, ja. vet de utfører skjønn ved slike utregninger, og da er d greit å ha en åpen dialog med de så tidlig som mulig!
Shantily Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 hm, veit ikkje om eg vil bli rekna som ansatt uten nåke slags kontrakt. Men om det skulle vere at eg om ein mnd eller to blir sjukemeld ut sv.skape, og har jobba på helsetune, men dei betalar ikkje ut sjukepengar, so vil vel NAV utbetale sjukepengar etter dei 16 første dagane? sånn at eg vil ikkje bli ståande heilt på bar bakke? eg e gjerne litt treig, må ha da inn me teskjei. Men vil berre vere sikker på at eg har forstått da rett. Og vist eg får arbeidsledigheitstrygd, og blir sjukemeld, so vil vel det fungere slik som vanleg, når ein har "fast" jobb?
VenterNummer2 Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 d vet jeg dessverre ikke noe om. best at du snakker med NAV, så får du hvertfall korrekt svar..
Shantily Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2008 ja får vel ta meg ein tur til dei og.
millymolly&mini Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Hei! Er det ok at jeg sender deg en personlig melding? Har en del opplysninger om systemet som kan hjelpe deg!!
millymolly&mini Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 hei, prøver å sende deg melding, men får ikke sendt den. Er det sjans for at du har full postkasse?? Prøver å sende igjen senere i kveld, evt imorgen.
Shantily Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mars 2008 hm... står at postkassen min e tom. Har aldri fått sånn personleg melding her tidlegare... sjekka om det stod nåke på den sperrelista, men stod at den og var tom. So då er vel alt det ok me min postboks trur eg.
millymolly&mini Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Da har jeg fått til å sende. Det ble såpass langt svar at jeg måtte sende svaret i tre ulike personlig meldinger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå