Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hvilken type fotografering velger dere om sommeren? Privat? Ute? Inne? Vi har lyst på fotograf, men samtidig har vi lyst til å stikke av underveis. Dvs sette oss på en bar/kafe for å nyte et glass vin før vi igjen møter gjestene. Dette for å nyte hverandre litt før vi fortsetter feiringen. Vi skal ha et så knøtt lite bryllup, derfor ønsker jeg å dra ned til byen i et lite friminutt for å si; " hei verden der ute, se på oss vi gifter oss i dag" !!! ;-) Om dere forstår hva jeg mener? Noen andre som har planer om noe liknende? Nysgjerrig på hva dere andre gjør?!
Vannmann35 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Vel, jeg gruer meg for å gå fra frisøren, som ligger midt i byen, og de 30 meterne til bilen, hvor jeg blir hentet for å bli kjørt til kirka... Synes det virker utrolig flaut å gå rundt i brudekjole med folk man ikke kjenner som stirrer - så du hadde ikke fått meg til å sette meg på en café i alles påsyn nei... Så der er vi forskjellig ;-)
Vannmann35 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Skal nevnes at jeg synes fotograf er viktig - det er jo bilder som sal vare resten av livet! Hva med å allierer dere med fotografen og ta med dere en flaske champis eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå