Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 For Sagaen om Isfolket for min del... Greit nok navn egentlig, men ville aldri kalla ungen min for det.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 inspirert av skravle? fint og orginalt synes jeg:-)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Det er nydelig - blir alltid glad når jeg ser nicket til "Darla med Ulvar" (eller noe i den duren) her inne.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Ja, så det på skravle=) Synes det var så fint.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Forferdelig - stakkars barn.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Verre enn navnene på lista mi det jo:|
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #16 Skrevet 12. mars 2008 Flertallsform av ulv på nynorsk..... ;-)
Opp og ned er like langt Skrevet 12. mars 2008 #17 Skrevet 12. mars 2008 Har lest Sagaen om Isfolket, så jeg liker det ikke, nei...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #18 Skrevet 12. mars 2008 Det betyr ulvejeger på norrønt og er et skikkelig norsk og sterkt navn, passer godt på en maskulin mann, jeg liker det kjempegodt. Liker forøvrig veldig godt norrøne navn ellers også!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #19 Skrevet 12. mars 2008 ulvar kolgrim tengel heike It's all the same..Margit Sandemo here we come. Og hvis du får ei jente seinere så kan du jo kalle henne saga villemo Eller hva med Sol Angelica av ISFOLKET? Det blir for dumt, synes jeg... Du kan jo kalle han Heismann Hå i stedet?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #20 Skrevet 12. mars 2008 Hva mener du? At man skal la være å kalle barna våre slike fine navn fordi Margit Sandemo har kalt karakterer i bøkene sine for det? Det blir for dumt...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 13. mars 2008 #21 Skrevet 13. mars 2008 kall ungen din akkurat det du vil du! liker litt gamle og spesielle navn jeg. smaken er som baken, så det er alltid noen som kommer til å være uenig i ditt valg. kjør på!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #22 Skrevet 13. mars 2008 Og da er det vel ikke "lov" å kalle dem: Silje Cecilie Benedicte Liv Hanna eller: Dag Christer Alexander Niklas Jon heller da???? Hvis man skal ta hensyn til bøkene til Margit Sandemo mener jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå