MichellAS Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg Hadde En Spontan Abort For Ikke Så Lenge Siden, Men Er Det Noen Som Vet Hvor Lenge Etter En Spontan Abort Man Kan Begynne Å Prøve Igjen..? Noen Sier Man Kan Prøve Igjen Etter Første Mens, Mens Noen Forteller Meg At Jeg Må Vente Opp Til 6-7Mndr.. Er Ikke Det Litt Lenge Da? Noen Som Vet Noe Om Dette?
Icerus Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Har hørt at leger har anbefalt å vente til neste mens(altså 1 mnd). Men ikke 6 mnd....
Randis Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Legen sier at etter en mens kan du prøve igjen. Andre sier at du kan prøve med det samme for kroppen "suger" til seg egget etter en SA. Mange er uenig i dette pga. noen sier at livmor ikke er klar og at kvaliteten på slimhinnen og festet fra egget til livmor ikke trenger å bli optimalt. Seks - syv mnd er bare tull. Da må det være andre grunner. Jeg personlig stopper ikke å prøve etter SA. Det blir opp til en selv. Lykke til med prøving!
MichellAS Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Okei! Tusen Takk Syntes Det Var Litt Drøyt Med 6Mnd Jeg Også. Da Er Det Vell Bare Til Å Begynne Å Prøve Da Håper Det Går Bedre Denne Gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå