Gå til innhold

jeg skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og theodor vil være ett år eldre enn sin tante/onkel

hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe så gøy da, gratulerer=)

Skrevet

takk takk

rart å tenke på at jeg skal dele pappaen min med noen, siden jeg er hans eneste barn ;) Men det blir veldig koselig, dessverre bor jeg veldig langt unna, vil veldig gjerne være en storesøster som er tilstede, ikke den gamle langt unna :(

Skrevet

Så morsomt, gratulerer ;-) Hvor mange år blir det mellom dere da?

Mamma gikk på barneskolen i samme klasse som sin nevø;-) Hun er yngst av 10 søsken...

Skrevet

Gratulerer!

Akkurat samme greia her, ble storesøster for litt over et år siden jeg, og pappa bor langt unna, har bare sett henne noen få ganger... Men jeg ser frem til hun blir litt større og kan skrive brev, ringe og bruke datamaskinen til å fortelle storesøster om store og små sorger og gleder.. Når hun blir litt større kan hun jo komme på ferie til meg og leke med tante og onkler som er på samme alder ;-)

Tenk så heldig våre bittesmå-søsken er som har en storesøster de kan "rømme" til når de trenger en pause fra foreldre, venner, kjæreste eller hva det måtte være etterhvert....

Skrevet

det blir 20,5 år mellom oss, så jeg er ung mor da... og pappa er sammen med en ti år yngre dame, og hun er 34, så hun er jo ikke så veldig gammel heller, men veldig merkelig :P her blir jo nevøen nøyaktig ett år eldre :)

Skrevet

veldig fint å høre andres erfaringer... jeg bor 200 mil unna, og det er veldig synd - bare enda en grunn til å lengte hjem :(

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Kristin1974 - Kan jeg spørre om du og babysøskenet ditt har samme mor? Isåfall må jeg si meg imponert over mammaen din, hun må da vel ha vært ihvertfall 50 da, hvis det stemmer at du er 34 i år?

Hehe, håper ikke jeg virker frekk her altså, men jeg ble litt nyskjerrig.

Litakine - gratulerer med snart storesøster=) Det blir jo kjempekjekt!

jeg ble storesøster når jeg var 13 år, og var såååå stolt! (og det er jeg enda=) ) Nå er hun snart 9 år, og er blitt stor jente. Gleder meg til hun blir enda større, og har litt mer tid til å være med storesøstra si=)

Skrevet

Morsomt da :) Saann er det hos svigermor ogsaa. Min svoger er ett aar eldre enn sin yngste tante. Gratulerer!

Skrevet

he, he, nei det er en ny mamma inne i bildet ja, foreldrene mine ble skilt da jeg var 20 år, men de rakk å få 4 barn først, så dette var den fjerde gangen jeg ble storesøster :-)

En ikke helt planlagt atpåkladd (pappa er 54 år), som har ikke mindre enn 7 voksne halvsøsken til å passe på at hun får alt hun trenger av oppmerksomhet, kjærlighet og sikkert matrielle goder også ;-)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ah, I see=)

Med 7 storesøsken er hun nok godt beskyttet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...