Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Ulvar snudde seg nettopp fra mage til rygg, 3 1/2 mnd gammel, og jeg er så stolt!!!! Superflinke smarte gutten min!!!! Spm: Er det sånn at no har han lært det, og kommer til å fortsette med det? Eller kan jeg forvente at det blir lenge til neste gang? Hva er deres erfaringer? Har så lyst at pappaen skal få se det også, hihi... Det er så spennende dette her :-) Og han gjør meg så glad :-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Så kjekt da, er koselig når de begynner å gjøre ting:) men ikke for å ødelegge gleden din,men de første gangene de snur seg fra mage til rygg er som regel ikke med mening, de heiser seg gjerne litt opp og dermed tipper rundt... Det rare her var at gutten min var treig med å dette den veien, han snudde seg lenge fra rygg til mage før andre vei. Mege til rygge er jo lettest... Er vanskelig å si om dette er en engangsting gutten din gjorde i dag, det vil nok bare tiden vise... men kjekt er det når de gjør sånne ting,og stolt blir en... Kos deg videre meg gutten din
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Takk :-) Du og! Men jeg er HELT sikker på at det var bevisst, for han brukte god tid, og brukte både bein og armer og vridning i kropp og nakke :-) Det var gøy! Jeg er i kongehumør! :-)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Ulvar synes forresten det er kjipt å ligge på magen, så jeg tror ikke han gidder å snu seg fra rygg til mage på en god stund, hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå