Gå til innhold

Hva kjøper dere? Pampers eller Libero?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt 3 barn, men nå er det 3 1/2 år siden jeg kjøpte nyfødt-bleier så jeg lurer på om dere har noen arefaringer dere vil dele med meg på dette området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

erfaringer...skulle det stå.

Skrevet

Jeg har kjøpt pampers.. Har hørt fra andre her inne at de er best dersom det er en gutt..

Vi vet ikke hva vi får, så har derfor bare kjøpt en pakke og den er jo uansett fort brukt opp..

Skrevet

Har fått begge deler, tror vi bare må kjenne på hva som passer best for oss sånn etter hvert...

Har hørt at noen sa at pampers er best til gutter og libero til jenter, pga formen og sugeevnen eller noe slikt. Men det kan jeg ikke si noe om, er førstegangs.

Skrevet

Forrige var gutt og libero var favoritten her i huset. Han var lang og tynn. Libero er jo også uten lotion, det er bra.

Dette er vel en av de tingene man bare må prøve seg frem til, noen sverger til libero andre til pampers. Kjøp en pakke fra hver, meld deg inn i libero klubben og hent startpakke på apoteket så får du jo også litt gratis prøver som du kan teste ut.

Skrevet

Har kjøpt begge deler, tenkte å prøve begge og se hva som passer best - det kan vel være litt individuelt såvidt jeg har skjønt. Det går jo med uansett, så da prøver jeg like godt begge :)

Skrevet

Har kjøpt Libero da andre har anbefalt det. Men har fått prøver på Pampers også, så tror jeg bare må prøve meg fram for å se hva som blir det beste til jenta vår.

Skrevet

Her går det på Pampers active fit. Synes desidert at de er de beste bleiene. Er de som kom best ut i test også:)

Skrevet

Her blir det nok Pampers!

Brukte Libero på gutten vår som ble født juli -01. Fungerte helt fint på ham!

Begynte med Libero til jenta vår også, født februar -04. Hun fikk sopp i underlivet, og vi smurte ofte med Canesten, helt til vi gikk over til pampers. Da kom ikke soppen mere.

Så Pampers her ja!

Skrevet

jeg har en jente og en gutt fra før,vet ikke hva jeg venter denne gangen så venter å ser.synes libero er best for gutten min, og brukte pampers til jenten da hun var liten. de tisset igjennom

Skrevet

Jeg sverger til pampers. Jeg synes de har SÅ mye bedre passform, og har bedre strikk osv enn libero.

Jenta mi tisset bare igjennom libero, tror det var fordi den satt så dårlig. Mye mer klumpete enn pampers synes jeg. Men hver sin smak :)

Skrevet

Kjøper dere den minste strl..2-4 kg?

Skrevet

TØYBLEIER!

Mindre søppel, mindre lukt, mer luft, rimeligere over tid, nesten like enkelt som papirbleier, ikke så ekkelt som folk tror, kan tilpasses hvert barn perfekt og ikke minst masse morsomme design og valgmuligheter(disse for eksempel: http://www.wildflowerdiapers.com/catalog.php?category=201) :D

Skrevet

Hei.,

Jeg tror det er veldig forskjellig fra barn til barn hva som er den beste bleien. I barnehagen hvor jeg jobber, synes jeg barna reagerer forskjellig på forskjellige typer bleier, det virker som om noen blir ekstra klamme og får utslett av pampers, mens enkelte reagerer ikke. Jeg tror det kan være lurt å prøve ut f eks både pampers og libero på barnet, for å se hva som passer ham\henne best.. det kan jo være litt forskjellig fra indvid til individ hva som er best.

Skrevet

Av nyfødt bleiene syns jeg det er hipp som happ, for det blir skifta bleie så ofte at det er sjelden de blir helt søkkvåte. Er ikke de enorme mengdene som kommer heller. Men når jeg ser på 2,5 åringen min, så er det kun libero som holder. Pampers blir hun alltid våt i, og er veldig klamme. Syns også at pampers lukter veldig når det kommer tiss i. Så mulig jeg "støtter" libero siden det er de som har fungert best for oss i lengden :-)

Skrevet

dette blir min tredje, og jeg sverger til Libero. Synes Pampers virker så mye stivere......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...