engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Du spådde meg gravid i februar,noe som jeg desverre ikke ble...Men kan du se noe nå?Blir det snart?
Mamalari Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Synd det ikke klaffet. Men tar jo feil noen ganger jeg også. Føler uansett at det er veldig nærme. Så tror det vil klaffe innen kort tid. Rundt mars/april. Er ikke alltid lett og plassere i tid. Men er nok ikke så langt unna
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Tusen takk skal du ha.Har fulgt litt med på deg,og sett at det ofte har klaffet med det du har spådd,så jeg syns du er kjempeflink jeg!!!Ser du kjønn og evt.plager?
Mamalari Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Tusen takk. Merker selv at jeg tar mer og mer rett. Men tar jo også en del feil også. Hjelper meg virkelig og få tilbakemedlinger. Positive og negative. Da er det letter og utvikle seg vidre. Litt usikker på kjønn, men ser ut som jente:) Ang plager får jeg opp bekkenløsning. Tror du vil bli en del plaget med det. Kjenner det sikkelig godt rundt bekkentet. Og litt nedover beina. Føler meg også litt kvalm, men ikke sånn fryktelig.
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Kjempeklem til deg:)skal komme med tilbakemld når jeg vet noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå