Mynte Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har nettopp kommet hjem med den nyfødte datteren min fra AHus, og jeg må si at det er et kjempeflott sykehus. Det er klart det er en del slitt der, men det legger man ikke merke til når man føder. Det viktige er hvordan personalet er, og på Ahus var alle helt topp! Det var en rolig, god stemning på barsel. Sist fødte jeg på Ullevål og lå på hotellet, det var ok, men mye mer samlebånd enn på Ahus. Så dere som har fått fødeplass der: Gled dere!
Tante Bassa Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Takk, det var godt å høre. Har lest såå mye negativt om A-hus i det siste, men de fleste skriver jo bare hvis de har noe å klage på. Så det er veldig koselig å høre noe positivt også. Gratulerer med jenta :-)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg er så enig med deg! Fødte på Ahus for to år siden, og var ikke i tvil om at jeg skulle velge Ahus denne gangen også
Andrebolleiovnen Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Så bra at du deler den positive historien med oss!! Og gratulerer med den lille!! Jeg er blitt ivrig titter av serien sykehuset som går på tv3 man-tors kl.20. Det er fra A-hus:) Men må lukke øya av og til når de viser fødsler:)) hehe Får litt fødeangst...hihi Men MÅ liksom få med meg det også Tror uansett den serien kan virke positivt på a-hus også. Håper jeg blir kjempe fornøyd også!!! Skal føde der i sommer, termin er 12 juni:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå