Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Var en tråd her i forige uke om denne klubben, så jeg meldte datteren min inn. Senere leste jeg i tråden at det var mange som var missfornøyde fordi man fikk bare "dritt" i disse pakkene. Vel i dag var vi på posten og hentet velkomstgave. Fikk en SKIKKELIG FIN bamse. Stor og fin, var kvalitetsbamse, ikke sånn man forventer seg når det er gratis. Han hadde riktignok på seg grønn strikkegenser (grønn joker fagre) Men den var også fin:) Er ikke Joker logo på den, men står JOJO i joker stil. Jenta er kjempefornøyd med den nye Jojo bamsen sin, drar han med seg overalt. Så jeg er meget positivt overasket!
1881 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Du vet.noen klager jo bare det er reklame på en effekt! Kjenner mange som er med i den klubben og til at det er gratis er det et kjempeflott tiltak! Kan jo bare kaste det man ikke ønsker og beholde!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Ja, jeg er ihvertfall kjemefornøyd. Om genseren minner litt for mye om joker butikken så er det bare å ta den av. Bamsen er av type "gammel stil" heh, dårlig forklart, men minner litt om den Theodor bamsen som var på barnetv på 80tallet:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Daniel fikk også den, nå prater han om Jojo, drar han med seg overalt. Står midt på gulvet og sier "jojo, jojo" med hendene som kroppsspråk på at han ikke finner den Han er så søt Meldte inn tantebarna mine også jeg, så må ringe og høre om de har fått bamsen
Gjest mphs Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg meldte jenta mi inn etter jeg leste den tråden og fikk en hentelappe i posten i dag. Kanskje hun får den bamsen hun også)
Leona* Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Takk for tipset : ) Har aldri hørt om joker bursdagsklubb før. Men nå er gutten min meldt inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå