Gå til innhold

Digre mugger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor digre er din mugger om jeg får spørre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vi flere som lurer på, sjøl må jeg nøye meg med fløtemugger, evt sausenebb etter noen år amming.

Skrevet

Juhu! Min egen tråd, faktisk.

Tja, etter at jeg høyst nylig sluttet å pumpe ut halvannen liter melk om dagen, er de faktisk ikke så digre i det hele tatt, men "Mellomstore mugger" høres liksom så gjennomsnittlig ut, så jeg har ikke fått meg til å bytte helt ennå.

Var det noe mer da? Noen som lurer på hvordan min lesbiske fødsel var, hvilken skostørrelse jeg bruker og hvem som er mannen i forholdet mitt? Peis på, for all del.

Skrevet

Jeg visste ikke at du var lesbisk og jeg driter i fødselen din. Lurte bare på det pga nicket ditt!

Skrevet

Nja, med det nicket må man få spørre. Hilsen småsnurt sausenebb.

Skrevet

Klart man skal få spørre. Svar skal man få også, til og med. (Jeg er nemlig i det rause sexavvikerhjørnet i dag.)

Skrevet

Den andre tråden fører meg til følgende ekstraspørsmål: hvordan i himmelens navn gidder du å fortsette å svare?

Skrevet

Jeg gidder ikke lenger, det er svaret. Tror heller jeg skal gå og ta en fornuftig diskusjon med den tingen som har bosatt seg i Tupperware-boksen som står helt innerst i kjøleskapet. Tror du jeg får noe vettugt ut av den?

Skrevet

Antakelig langt MER vettugt i hvert fall. Lykke til.

Skrevet

Mener du at jeg også skal mase om hvor digre 'din mugger' er?

Skrevet

Muggeren min er jo faktisk dritsvær, så det er klart du skal det.

Skrevet

Noe sier meg at det er kjeften din som er digrest, smukka!

Skrevet

*fnise som en fjortenåring*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...